mandag den 21. december 2015

I øvrigt #3...

... har jeg ingen anelse om, hvordan vi skal få både julegaver OG tøj til os alle tre med hjem til Danmark. Gaverne fylder en hel kuffert!

... er jeg faktisk en smule træt af, at Elvis altid vil se tegnefilm forfra. Jeg vil vide, hvad der sker med de nederdrægtige Dieseler, som har overtaget stålværket i Thomas Tog! Jeg bliver jo helt perpleks.

... har jeg i samme omgang ødelagt Peppa Pig for Hippien for good, fordi jeg nævnte, at jeg altså kun kan se grisenes hoveder som, nå ja, peniser. Kig her og bedøm selv!

... sagde Elvis i lørdags for første gang "jeg elsker dig" til mig. Og ja, jeg smeltede i stor stil. Min søde, store, lille dreng.

... er jeg ret stolt over, at jeg klarede både indskrivningen af Elvis i skole og den efterfølgende bookning af besøg på skolen over telefonen helt selv. På fransk. Det kører!

... fyrede Elvis for første gang et "Ça va?" af i sidste uge. Han er virkelig ved at blive en lille, fransk levemand.

... havde jeg faktisk planer om at klippe mit hår af i søndags. Men så kom der lige de grummeste tømmermænd i vejen og jeg måtte aflyse tiden. Så nu har jeg givet det en ny omgang lilla farve i stedet.

... lavede David Guetta åbenbart en gæste-appearance på klubben i lørdags. På sin vis fedt nok - det er bare ærgerligt, når man er så uhip, at man overhovedet ikke kan høre forskel på ham og any other dj...

... glæder jeg mig helt usandsynligt meget til at komme hjem på juleferie. Jeg har ikke været i Danmark siden juli! Det er altså for længe...

... har jeg lige en enkelt arbejdsdag tilbage i morgen. Jeg kommer dog nok til at være stort set alene på kontoret, så jeg forudser at den bliver ganske stille og rolig - og ganske kort!

Det var så her, mit tøj også skulle have været. Og Elvis'. Crap...

1 kommentar:

  1. Gaverne kunne du da baaaare have sendt herhen, hvis der var plads mangel ;)
    Håber de bragte glæde!

    - Anne www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet