fredag den 11. december 2015

Dis-NO-land

Øv bøv. I dag skulle vi have været i Disneyland, og jeg havde som sagt glædet mig helt vildt. Men så var der lige en Snubs, som har haft høj feber i 2 dage og stadig hoster og er godt snottet, og en Hippie, som har fået lov til at tage næste runde og ligger derhjemme og har det skidt, så nu sidder jeg her på kontoret og har aflyst min fridag. Well, you can't win them all...

Vi må tage revanche efter jul. Det bliver så godt nok ikke med julestemningen, men mon ikke det er magisk alligevel?

I det mindste er det weekend lige om lidt, og mine eneste planer er at få købt de sidste 3-4 julegaver og få lavet risalamande. Den skal med på arbejde på mandag, hvor alle skal have noget typisk julet med fra deres land. Jeg har faktisk aldrig lavet risalamande før, men mon ikke det går, så snart jeg har fundet alle ingredienserne. Kirsebærsovsen er i hvert fald købt - hurra for den danske kirke! De holder børnegudstjeneste i morgen med luciaoptog, så måske tager vi også der forbi, hvis alle er blevet raske igen.

Rigtig god weekend til alle derude - tænk engang, under to uger til jul! Åhh, hvor jeg altså glæder mig.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar