søndag den 13. december 2015

Vores historie

Dengang jeg bad om inspiration til nye indlæg, var var nogle, der efterspurgte historien om dengang Hippien og jeg mødte hinanden. Den har jeg nu delt som en del af Tre Gode Grundes julekalender, så hvis I har lyst til at læse den, synes jeg I skal smutte herover.:)

Jeg håber, I har en dejlig søndag - vi har hygget maksimalt med leg og afslapning, så Hippien og Elvis kan komme ordentligt på højkant igen. Det går heldigvis fremad. Derudover har jeg fået lavet en umiddelbart ret vellykket risalamande. Bare ærgerligt, at jeg faktisk ikke selv bryder mig synderligt om risalamande...

Nissen havde i nat holdt chokoladefest med alle bamserne - det var altså helt for galt! "De har taget alle kopperne!" Heldigvis havde de været søde og gemt et stykke chokolade til Snubsen...


1 kommentar:

  1. The post is so great! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    SvarSlet