fredag den 8. januar 2016

Bonne année et bienvenue à 2016!

Det er det samme hver gang. Jeg ELSKER når det er tid til en rigtig ferie i Danmark, og jeg nød hvert sekund af vores juleferie - men hvor er det dog hårdt at komme hjem igen! Der ligger lige tusind praktiske ting og venter, arbejdet presser på igen, ungen er totalt søvnforvirret, og oveni det hele er Hippien så allerede taget tilbage til Danmark igen for at arbejde. Pyh, der er altså lidt stress på!

Men om nogle timer er det weekend, og jeg glæder mig til at hygge med Snubsen og forhåbentlig også finde tid til at få kigget på alle vores billeder fra Danmark og få skrevet lidt mere herinde. Derudover skal jeg også lige et skridt dybere ned i de praktiske ting - der er bl.a. to pladeanmeldelser, som forlængst har overskredet deadline. Jeg lærer det tydeligvis aldrig...

Januar bliver (/er) hektisk, februar bliver noget af det samme, men i det mindste er det fordi, der er en masse gode ting at se frem til - venindebesøg i Paris, skiferie i Norge, bryllup i Danmark og nå ja, så lige en tur til Schweiz med arbejdet også. We can do it!

Anyways, her mens jeg lidt taber kapløbet med tiden, vil jeg stadig lige skynde mig at sige: GODT NYTÅR!

(Eller måske nærmere "BONNE ANNÉE!" og så lige et par af de obligatoriske kindkys, som jeg har uddelt i hobetal på arbejdet i denne uge. Det er altså et mærkeligt koncept, men jeg er langsomt ved at blive fan...)

Preview af julebilledet 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar