torsdag den 4. juni 2015

Dagens ups no. XIX

Som en del af vores nyligt afsluttede Danmarksferie brugte jeg nogle dage på at ordne ærinder i København. Elvis og jeg havde specielt en dag på Vesterbro, hvor vi først skulle på Folkeregistret og registrere vielsen; så var et smut på legeplads, da jeg havde lovet Elvis rigtig gyngetid; så på kirkekontoret for at ansøge om nye navne til mig og Hippien; og så ellers brugte et par timer i Frederiksberg Centret, hvor Snubsen sov lur, og jeg brugte for mange penge, inden vi tog på besøg hos min veninde. En lang, men effektiv og hyggelig dag.

På strækningen mellem Vesterbro Kirkekontor og vores parkerede bil smuttede vi lige ind i Matas, hvor de dog ikke havde det, jeg skulle bruge, så vi gik igen.

Vi nåede over fodgængerovergangen ved Værnedamsvej/Frederiksberg Allé og Vesterbrogade, før jeg tilfældigt kiggede ned til Snubsen. Som sad med noget mærkeligt noget i hånden. En hårspray.

Til stor underholdning for de andre fodgængere fik jeg vist omdøbt min Snubs til butikstyv temmelig højlydt, og så vendte vi ellers om igen.

De søde ansatte i Matas havde heldigvis prøvet det før og tog smilende imod den returnerede hårspray - nu med en god mængde savl på låget, da den åbenbart mindede ungen om en drikkedunk. 

Til mit forsvar er det altså ikke så nemt at se, om ungen sidder med noget...

2 kommentarer:

  1. Hehe! Da jeg var samme alder "stjal" jeg en flot knaldrød stiletsko! Min mor var også ret flov ;) Er faktisk kommet til at lave samme trick som voksen OGSÅ med en stilletsko! - Jeg gik med en trolleykuffert i en butik i et center, og havde på en eller anden måde fået en sko, der havde ligget på gulvet, kørt med sammen med min trolley - jeg synes da også den var lidt svær at trække, men tænkte ikke videre over det... Da jeg opdagede blev jeg helt flov!!! Og lod som ingenting. Ej, men altså... Og jeg går ikke engang i stiletter?? Haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, fantastisk! Passede de to sko i det mindste sammen? Så ville du jo have et helt særligt par, som du så ikke går i...

      Slet