fredag den 22. maj 2015

I øvrigt #2...

... bor jeg sammen med to mænd, som vist rotter sig sammen om at ødelægge min nattesøvn på de sjoveste måder. Forleden nat snakkede de om kap i søvne - Hippien råbte højt "36!" indtil flere gange og Elvis havde gang i et eller andet med "Mor! ddbd bdb dbd bdb! Mor!" I nat havde Elvis grineflip i søvne, og det var ærligt talt ikke til at stå for, selv om jeg er ret træt i dag.

... har Elvis besluttet sig for, at nu gider han altså ikke savlesmække mere. Han har også haft dem på hver dag, siden han var 3-4 måneder, så jeg forstår ham godt - men det er bare lidt surt, at savleproduktionen (stadig) ikke er enig!

... skal vi til bryllup i næste weekend, og jeg er ikke engang nået til at overveje, hvad jeg skal tage på.

... købte jeg apropos ovenstående nyt tøj i går, og det kunne jo have været løsningen på det hele - hvis altså ikke det hele havde været sort!

... lykkedes det mig i denne uge at ringe og bestille en lægetid til Elvis - på fransk! Så er man lige ret stolt.

... var vi derfor forbi den flinkeste, engelsktalende børnelæge med Elvis i onsdags, og vi kan derfor konkludere, at han er i tip-top form. 87 cm (90 cm på vores måler derhjemme...), 13 kg og absolut intet at bemærke - dejligt!

... har drengen lært at sige "Caro-liiiiiine" sådan helt rigtigt, og jeg er megastolt. Nu hedder alle så "Caro-liiiiine" - særligt Duplofigurerne. Hvad skal man så lægge i det?

... er jeg virkelig frustreret over, at der ikke findes en fransk version af HBO Nordic og af at HBO Nordic ikke kan snydes med Torch (sådan en smart plugin, der normalt kan få det store internet til at tro, at vi stadig er i Danmark!). Jeg vil se Game of Thrones!!

... er jeg blevet totalt afhængig af at lytte til Lorde på arbejdet. Altså - der var engang, hvor jeg var et metal head, var der ikke?

... har jeg ferie om få timer. Det har også været en hård maj - hele 7 arbejdsdage totalt set.;)


1 kommentar:

  1. Fedt med Duplo-figurer opkaldt efter en - klart en kompliment! ;)

    - Anne

    SvarSlet