fredag den 5. juni 2015

Danmark tur-retur

Som sagt kom vi hjem i søndags efter lidt over en uge i Danmark. Det var som altid med blandede følelser - det er altid lidt trist at forlade venner og familie, men det er også altid virkelig rart at komme hjem igen! Sove i sin egen seng, ligge sidde i sin egen sofa. Jeg er nu engang fan af mit hjem.

Det var ellers en dejlig tur - jeg nåede 1000 ting, men samtidig var den faktisk tilpas afslappet! Vi nåede både at besøge min veninde (hvilket resulterede i to små drenge, som først kom i seng ved 23-tiden - det hele var jo SÅ spændende!), at tage et par dage på Fyn med farmor og fødselsdagsfejring, og så havde vi en håndfuld dage i Nordsjælland hos min far, hvorfra vi også kunne nå en hel masse i København. Alt i alt nåede Elvis faktisk at se tre ud af fire onkler, fem ud af fem bedsteforældre (tilgiftede medregnet), to ud af to oldeforældre og seks ud af ni fætre og kusiner. Det er da ret godt klaret!

Jeg nød virkelig at have god tid med Elvis. Det var bare ham og mig på eventyr. Han er simpelthen verdensmester både i at flyve, køre tog og køre bil. Det var mega sjovt bare at være på tur med ham - særligt de par dage, hvor vi fór rundt i København. Vi havde mange planer, men det var ikke stresset! Jeg er meget stolt af min egen planlægning.

Elvis ville nok fremhæve gyngeturene, hvis det var ham, der skrev (det burde han egentlig snart igen!). Han elsker om muligt kun gynger endnu mere nu, hvor han ikke har adgang til dem hver dag. Han gyngede amok hos farmor, han gyngede amok hos onkel "Doffen" (Elvisk - altså som i Elvis og ikke i dem med spidse ører - for Christoffer) og blev rasende, når mor ikke gad skubbe mere, og han gyngede amok på Skydebanen - også selv om deres babygynger var spærret af og der derfor kun var én normal gynge og en hel årgang 0. klasse børn på legepladsen! Han fik hele 25 minutter på gyngen, og han var stadig ikke tilfreds, da vi skulle videre. Så er man altså fan!

Jeg fik også lov til at komme i byen hele to gange - først en middag med mine veninder fredag og så et dejligt bryllup sammen med Hippien lørdag. Det var simpelthen så tiltrængt - både venindetid og kærestetid. Vi havde Elvis med til vielsen og receptionen lørdag, og han var så sej i sit lille suit. Senere hentede min far ham, og så fik han ellers en dejlig aften og næste dag med morfar og bedste. Ren luksus for alle parter!

Nu er vi tilbage i Frankrig, og jeg glæder mig til at nyde Paris. Sommeren er kommet - i dag lover de 34 grader! Det er næsten for meget, men jeg klager alligevel ikke.:)

Gynge-gange - så bliver man altså ikke gladere!

2 års fødselsdagsfejring hos farmor


Klar til bryllupsfest - og ja, jeg har farvet mit hår delvist lilla! Der skulle ske lidt...
Lige et mere - det er altså ikke hver dag, at vi har så fint tøj på.


Elvis til bryllup - han var helt og aldeles fange af bandet og sad sådan i laaang tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar