søndag den 20. juli 2014

Roskilde Festival 2014

Kjole - feriekøb // Jakke - Muubaa // Taske - Alexander Wang // Sko - Nike // Øl - Tuborg
 
Jeg lovede vist at knytte et par ord på vores Roskilde Festival i år. Eller min, i hvert fald - Hippien var der jo alle dage.

Vi tog derud relativt tidligt og brugte et par timer på at gå rundt i campingområdet. Vi fandt vores gamle lejr, men de var alle hjemme i bad. Så gamle og sarte, vi er blevet.... Så vi slog tiden ihjel med at finde noget mad og nogle øl, og til sidst dukkede der så folk op. Det var fedt at kunne sidde der og bare slappe af og spille Bakke (et meget kompliceret terningsspil, som vi virkelig suckede til i år!) som for to år siden. Før der var tænkt på Elvis. Åhh, hvor jeg nød det - selv om jeg tænkte på Elvis.;)

Da pladsen åbnede gik vi op og så noget mærkeligt koreansk noget, som jeg stadig ikke kan navnet på. Det var nu ret cool! Ellers blev det kun til Outkast og Rolling Stones for vores vedkommende, da vi jo også skulle have tid til bare at gå lidt omkring. Det var så fedt. Lækkert vejr og god tid til bare at snakke. Vi mistede de andre fra den gamle lejr, men det var egentlig ok - det var Hippien, jeg gerne ville være sammen med.

Vi endte med at se Stones fra Pitten, hvilket var helt vildt fedt. Vi stod nede i bagerste del, så vi ikke blev for mast - men vi var stadig tæt på. Hippien syntes ikke, at bandet var synderligt musikalsk imponerende, men det var nu altså en fest, og jeg er vildt glad for, at jeg endelig fik dem at se. Endnu et hak på den mentale liste. Så mangler jeg snart kun Bowie...

Efter Stones fandt vi mod udgangen og efter megen besvær kom vi på en bus hjem til København. Vi var hjemme kl. lidt i tre - og lidt over fire begyndte Snubsen at øffe. Velkommen tilbage til virkeligheden.;)

 Netop ankommet og i højt humør

 I pitten lige inden Stones. Lettere sløret, men meget sigende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar