lørdag den 19. juli 2014

På bondegårdstur i byen


Når nu jeg har en uge fri herhjemme med Hr. Snubs, har jeg besluttet mig for, at vi skal på nogle nye eventyr. Det er ikke meget tid, vi har til sådan noget for tiden, fordi der er så meget at gøre i forbindelse med Paris, men lidt har også ret.

I går tog vi derfor ud på Legepladsen Bondegården i Remiseparken på Amager. Og det var så cool! Snubsen har fået en meget stor kærlighed for dyr den seneste tid, så at få lov til både at klappe geder og gyng-gange er det samme som at komme i himlen for ham. Udover gederne hilste vi på høns, en ko, nogle ponyer, grise, og kaniner. Elvis havde meget travlt med at stikke blade ind til ponyen, og så kom pylremoderen godt nok op i mig - jeg var hunderæd for, at han ville blive nappet i fingrene!

Vi havde et par hyggelige timer derude, og han var ikke helt tilfreds med, at vi skulle hjem. Men vi kommer helt sikkert igen - helst med far næste gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar