fredag den 18. juli 2014

Danmark rundt

Hej hej - vi er her stadig! Vi har bare haft så travlt med det dersens ferie, at computeren har samlet støv. Og hvor har det været tiltrængt!

Vi har tilbragt en dejlig uge på Tunø sammen med Hippiens brødre og deres familier. Vejret var jo helt fænomenalt, så det der camping gik fantastisk. Først den sidste nat kom regnen, så vi måtte pakke alt ned i øsende regnvejr næste morgen, men det var lige til at leve med, når nu det havde været så lækkert alle de andre dage. Vi badede (okay, kun mig. Hippien er en tøs med koldt vand, og Snubsen måtte ikke bade pga. sit operationssår), grillede, legede og slappede rigtig godt af. Så skønt! Elvis var helt i hopla - der var hunde, som man måtte hilse på; fugle, man kunne pege på; bolde, man kunne kaste; sand, man kunne grave i. Det bliver helt sikkert ikke bedre i hans verden.

Snubsen og jeg tog i sommerhus hos min far i nogle dage efterfølgende, mens Hippien tog hjem for at gå på arbejde. Nu er Hr. Snubs og jeg hjemme igen og holder ferie i København indtil på torsdag. Det skal man altså heller ikke undervurdere - vi hygger os helt vildt!

Der er faktisk ikke så meget mere at skrive - det må være et godt tegn. Vi har vitterlig lavet så godt som ingenting. Men lidt billedspam kan det vel blive til.:)

 På færgen på vej til Tunø. Duplo!

 Mine to vindblæste mænd

 Vores hjem i fem dage. Det gik - men næste gang vil jeg have et større telt!

Kærlighed
 
 Agurk i solskinnet

 Gyng gang med kusinerne

 Elvis' yndlingssted - under bordet!?

 Mmmm, friske, lune fiskefrikadeller på Røgeriet. Et stort hit!

 Sovende kærlighed

 Og så kom vi i sommerhus med fætrene

 I Munkholm Zoo

 Grise!

 Hjemme igen - på Skydebanens legeplads

En eftertænksom pause i skyggen med en kiks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar