mandag den 14. april 2014

Lost My Heart In Copenhagen

Jeg sakker bagud igen. Der er så meget, jeg har lyst til at skrive ned, men overskuddet er der ikke. Forkølelsen er der stadig.

Jeg kunne skrive om, hvor trætte vi er ved at være af tigerspringet fra hell. Hippien tæller ned - app'en siger, at der er 30 dage endnu. Hold nu kæft, det er hårdt med en lille dreng, som skifter fra grin til gråd på et splitsekund. En lille dreng, som hænger på sin far, så far er ved at blive sindssyg, og så mor snart tager det personligt. Den trækker tænder ud.

Jeg kunne også skrive om den bytur, jeg var på i torsdags. Bare mig og to af de bedsteste veninder. Lækker mad, bobler, drinks, snapseshots (adr!), god musik, dansen på bordene og hjem kl. fire. Det var næsten som gamle dage, og det var SÅ sjovt og så tiltrængt. Der var så meget, der skulle tales om, og for en gang skyld var det ikke kun Tordenbaby, det handlede om. Det var rart. Dagen efter - not so much. Nøj, jeg havde det skidt - og jeg lugtede åbenbart så meget af alkohol, at Hippien nægtede at lade mig gå med over og hente Snubsen i vuggestuen. Av, så fik man den.

Jeg kunne skrive om så meget i detaljer. Men hovedet er der ikke. I stedet vil jeg derfor bare lige nævne, at jeg er monster stolt af min hippie, hvis band Lost My Heart In Copenhagen i dag udgiver debut-ep. Den kan høres på Soundcloud her, og det er rigtig godt. Der er blandt andet en meget alternativ version af Sonny & Cher's "I Got You Babe" - tjek det ud! Snubsen respons, da Hippien satte ep'en på anlægget, var at klappe højt og grine og baske med armene. Så får man ikke en bedre anmeldelse.:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar