tirsdag den 1. april 2014

Dagens ups no. VI

Okay, så jeg ved godt, at jeg lige har postet et indlæg fra i dag, men en "Dagens ups" hører altså til på den dag, den sker.

Gæt hvem, der lige har stået og rodet i en affaldscontainer - en fælles affaldscontainer selvfølgelig - efter en af vores gamle affaldsposer? Jeps, it is I! Jeg var nemlig lige ude i køkkenet for at tømme opvaskemaskinen, da jeg indså, at Hr. Snubs hundedyre, ergonomiske gaffel ikke var hverken i maskinen eller i skuffen. Altså var der kun én mulighed tilbage - den var røget med i skraldespanden i går aftes, da jeg væltede hans levninger deri. Skraldespanden, som jeg havde tømt tidligere.

Det er nok noget af det klammeste, jeg til dato har gjort. Men hey - jeg fandt den sgu! Og en grundig håndvask og en afspritning senere går det nok.

Så pludselig er det okay med det her latterligt sene interview (jeg er sååååå træt) - hvis ikke jeg havde haft det, havde det ikke været mig, der tømte opvaskemaskinen. Og så havde jeg ikke opdaget gaflens forsvinden, før det var for sent. Jaja, det hele hænger sammen.





Man kunne også bare lade være med at smide sine ting ud ved en fejl i første omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar