lørdag den 19. april 2014

Den nye rutine

Jeg har aldrig gjort mig meget i vaner. Aldrig haft nogle faste rutiner i forhold til min hverdag. Tingene kørte, som de kørte, og oftest kunne jeg kun holde et fast mønster i omkring en uge.

Så fik jeg et barn.

Nu er alt så godt som på klokkeslæt. Snubsen vågner kl. 7. Leg. Morgenmad. Frisk ble og tøj på. Børste tænder. Leg. Lur kl. 9. Frokost kl. 11. Lur kl. 13. I gang med aftensmaden kl. 17. Aftensmad kl. 17.30. Leg. Nattøj på kl. 19. Sove kl. 19.30. (Og så begynder en snert af det gamle liv - hov, vi skal jo også have noget aftensmad!)

Jeg havde ikke troet det, men jeg kan lide det! Jeg er helt okay med, at det altid er mig, der står tidligt op med ham. At morgenerne er vores. Særligt i de dage, hvor jeg har fri. Hygge og leg og så sidde med en stille kop kaffe og puste ud, mens både knægten og manden sover sødt. Aaaaah...

Der er nu engang ikke noget, der slår ferie!




Verdens sødeste dreng, hvis jeg selv skal sige det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar