onsdag den 20. april 2016

Change of plans...

Så blev det også til et lille indlæg fra hotellet i Bruxelles - noget, der overhovedet ikke var meningen. Planen var nemlig, at jeg skulle have nydt denne dejlige forårsaften med at gå på opdagelse i byen, som jeg kun har været i to gange før, og som jeg ærligt talt ikke husker noget fra.

Men så var det jo lige, at jeg havde de der par timer hjemme i lejligheden i eftermiddags... Dem ville jeg jo rigtig gerne bruge på bl.a. at ringe til Snubsen... Men så tog min svigermor ikke lige telefonen, så jeg bad hende ringe tilbage inden for et vist tidsrum... Og så var jeg jo lige ude i køkkenet, da hun ringede tilbage over computeren, som stod inde i stuen... Og så fik jeg jo virkelig travlt med at vaske avocado af hænderne og nå opkaldet... Og så hamrede jeg min højre fod så voldsomt ind i væggen, som jeg aldrig har prøvet før (og tro mig, jeg gør sådan noget skræmmende ofte...), i min iver for at løbe ind til stuen...

Og nu er jeg ret sikker på, at jeg har brækket lilletåen. Den sagde knæk, er hævet og gør SÅ ondt! Og jeg havde jo ikke lige tid til at tage på skadestuen, da jeg skulle nå et tog. Så nu sidder jeg her på hotellet og hviler foden og krydser alle fingre (men ikke tæer, for det gør ondt...) for, at det bare er en forstuvning.

Jeg må nu nok indse, at mine nøje udvalgte stiletter til fredagens bytur kommer til at forblive i kufferten... Men hey, jeg fik talt med min Super Snubs, så jeg fortryder faktisk ikke engang. Jeg føler mig måske bare pænt dum...

Room service og karbad - så må det blive sådan...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar