mandag den 23. november 2015

Hej fra Hong Kong!

Lige nu sidder jeg på mit hotelværelse på 11. sal. Klokken er lige om lidt 23, så det er ved at være sengetid - men ærgerligt nok er jeg ikke træt endnu. Damn you, jetlag! I morges lå jeg vågen fra 4.30-5.30 - men samtidig kæmpede jeg mig igennem mit 15-16 møde, hvor trætheden var ret dominerende. Heldigvis er der rimelig god forståelse for det her.

Hele min dag er blevet tilbragt på vores regionskontor på 66. etage. Udsigten var så smuk, omend her er ret meget smog. Jeg er heller ikke helt god til de der højder - havde lige et tidspunkt, hvor jeg blev lidt for bevidst om det og blev helt svimmel og med vaklende knæ. Super kikset - og aldeles morsomt for min chef!

Det er ikke meget, jeg får set af byen. Da vi ankom i går, var det mørkt, og da vi forlod kontoret i dag, var det mørkt. Men hey - Hong Kong by night er aldeles farverig og minder mig en del om Las Vegas. Nå ja, og så har mit hotel en udendørs pool, og at ligge og svømme rundt efter en lang arbejdsdag, under åben himmel og i 25 grader, er ærligt talt helt okay.:)

Men altså - jeg savner min Snubs! Ham, som lige har skudt mig utallige gange med en pind over FaceTime og fortalt mig, at nu skulle jeg altså ikke være i Kina mere, men komme hjem i aften. Suk... Well, 10 dage to go! I det mindste er jobbet altså spændende.

Nu vil jeg kravle i seng og krydse fingre for, at wifi'et virker godt nok til at jeg kan streame en film. I morgen er første møde først kl. 10, så forhåbentlig kan jeg nå forbi det lokale shoppingcenter og købe noget træningstøj - totalt rookie mistake ikke at tage træningstøj med, når nu der er et døgnåbent træningscenter på hotellet!

Hej hej. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar