fredag den 20. november 2015

Væk fra familien

Det har været en travl tid med én ting for øje for mig arbejdsmæssigt - i morgen tager jeg nemlig 11 dage til Asien, nærmere betegnet Hong Kong og Kina.

11 dage. ELLEVE DAGE!!

Det bliver helt rædselsfuldt. Indtil nu er det maksimale, jeg har været væk fra Elvis, været min og Hippiens tur til New York i februar, altså fire dage. Der er langt fra fire til elleve, og jeg kommer til at være væk fra både Hippien og Snubsen. Når man så også tager den ustabile situation i Europa og særligt Paris i betragtning, så er jeg ærligt talt ikke meget for at efterlade min familie.

Men det bliver også super spændende! Spændende og hårdt med en masse nye arbejdsmæssige input og oplevelser. Den del af det bliver uden tvivl interessant. Og det er jo ikke fordi, det er en kæmpe overraskelse, at jeg skal ud og rejse med jobbet - jeg vidste godt, hvad jeg gik ind til, da jeg takkede ja til jobbet. Vi vidste det godt.

Det skal nok gå alt sammen. Snubsen og Hippien kommer til at få dejlig far-og-søn-tid sammen, og så findes der jo altså Skype og FaceTime. Tiden kommer til at gå hurtigt, og helt dårligt bliver det da ikke med lidt egotid om aftenen på hotellet og en weekend med sightseeing i Shanghai. Og vupti, så er jeg hjemme igen og så er det december og næsten juleferie. :)

Det er bare en mærkelig følelse at dels være spændt og dels absolut slet ikke gide af sted.

Sidste rejse var til Frankfurt med ham her - det er nu altså lidt at foretrække...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar