fredag den 4. september 2015

Dagens ups no. 22

Det er jo super godt, når man beslutter sig for at tage sin blog lidt ekstra seriøst og opretter en dedikeret emailadresse til den. Det er også super godt, at man får sat en kontaktside op på bloggen og alt muligt.

Det er knap så godt, når man så 1) glemmer at sætte adressen op til at videresende eventuelle mails til ens private adresse, og 2) ikke tjekker adressen en eneste gang siden.

Der skulle lige en manglende ordrebekræftelse til for at jeg fik logget ind. Hej mails, som er over et år gamle. Hej tilbud om samarbejder! Og øhh, undskyld au pair-ansøgere, som jeg vist aldrig har svaret.

Flot, Caroline. Virkelig flot. Men nu er der da styr på det.



(Det der samarbejde-tilbud var langt fra noget stort, og jeg havde nok takket nej, hvis jeg havde set det i tide - men hey! Det var da egentlig meget fedt alligevel - også selv om jeg sikkert er blacklistet nu for aldrig at svare...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar