torsdag den 27. august 2015

Tilbage fra ferie

Det var egentlig ikke med vilje, at der sådan blev flere ugers radiotavshed herinde. Men dagen inden vores store Tour de France, valgte Snubsen altså at blive syg. Han gik fra glad og legende til at sætte i gråd og være helt pjevs og slap i det. Så dagen, som jeg ellers havde sat af til pakning og blogning, endte med at blive brugt på at gå rundt i cirkler i stuen med et lille hængetræ på armen. Min lille Snubs, altså... Efter en laaang lur og senere en god nats søvn var han dog helt frisk og klar på vores ferie dagen efter. Heldigvis.

Så ja, vi er lige kommet hjem igen efter 10 fantastiske dage. Jeg skal nok skrive en masse mere om det herinde med anbefalinger til lækre områder og gode AirBnbs, men det bliver ikke lige nu. I aften skal jeg nemlig slappe af med min svigermor og min mand og så ellers glæde mig til, at Hippien og jeg i morgen tager til Rock En Seine og altså ENDELIG kommer på festival. Hurra! Det ser endda også ud til, at vejret er med os - i dag har det været 19 grader og heldagsregn, men i morgen skulle det stige til 25 grader og så op mod 30 grader i weekenden. Helt perfekt, hvis du spørger mig.:)

Så vi skrives ved på den anden side! Indtil videre er der et lille sneak peek her.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar