fredag den 7. august 2015

Når katten er ude...

...spiller musene på bordet. So true! Der er altså nogle klare perks ved, at Paris er gået i dvale. Kontoret er nærmest tomt, og jeg tager mig nogle friheder, som der sjældent er mulighed for.

I onsdags arbejdede jeg hjemmefra - og det var herligt! Jeg havde en klar to-do liste, som skulle nås, men da det så var gjort et stykke ud af eftermiddagen, lukkede jeg computeren ned og holdt fri med min Snubs. Vi tog på legeplads, købte ind til middag og is og så lavede jeg faktisk aftensmad på en hverdagsaften. Alle nød det - Elvis var ikke til at skyde igennem, jeg kom ned i gear og Sarah fik en lille pause fra fuldtidspasningen i denne uge.

I går gik jeg tidligt. Jeg var faktisk hjemme ved 18-tiden, hvilket er noget af et særsyn! Det er sjovt, som den ekstra time nærmest føles som en halv ekstra dag - men den lægger jo også lige 50% oveni den tid, jeg har med Elvis inden puttetid. Fra to til tre timer. Her er godt varmt, så vi kunne ikke helt overskue en aftentur i parken; i stedet gik vi ned i vores kedelige, men kølige gård og legede med sæbebobler og svingeture. Det var sjovt. Ved puttetid fik Elvis et mindre sammenbrud, da der skulle børstes tænder, fordi han har hele fire kindtænder på vej og de gør AV! Vi klarede det dog med en laaaang læsesession bagefter - de sædvanlige to godnathistorier blev til seks. Så er man altså en heldig Snubs - og også lidt en heldig mor.:)

I aften har jeg også planer om at gå tidligt, og så mødes vi i parken ved Eiffeltårnet og spiser sushi og nyder aftensolen og sommerstemningen. Det er altså en rigtig skøn tradition, vi lidt har fået stablet på benene der. Nogle gange tænker jeg, at vi burde tage nogle andre steder hen og se noget nyt - men der er nu engang så fint nede ved det store tårn. Det er bare en sikker vinder, og så er det tilpas tæt på hjemmet, når Snubsen skal hjem i seng.

Det har været en rigtig god uge, også selv om vi har savnet far. Men nu kommer han jo allerede igen på søndag. Det er helt vildt, så hurtigt tiden går! I aften spiller han i øvrigt koncert på Zeppelin på Vesterbro, så hvis I mangler lidt fredagsplaner derude, så tag endelig forbi. Jeg lover, at det bliver godt.:)

Jeg var hoppet i den sorte version af min brudekjole og følte mig simpelthen så fin og sommerlig hele dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar