søndag den 19. juli 2015

Siden sidst...

Vi er her stadig, men bloggen kører lige på lidt lavt blus, og det samme gælder faktisk også min Instagram. Når jeg er i Danmark, foretrækker jeg nu engang at fokusere mest på det, og så halter de sociale medier efter. Det er faktisk også helt okay, men det giver selvsagt nogle stille perioder herinde.

Lige nu er vi dog tilbage i Paris, men vi er lidt ramt af, at 3/4 af husstanden har fanget et eller andet virus-noget, som giver ufattelig træthed, hvilket selvfølgelig lammer det hele lidt. Jeg er selvfølgelig ikke syg nok til ikke at gå på arbejde, men jeg er fuldkommen baldret, når jeg kommer hjem. Selv weekenden her har været lidt tung - i dag sov jeg lur med Elvis, og vi vågnede helt fortumlede klokken kvart over seks! Nej, det er løgn - jeg vågnede og måtte efterfølgende vække drengen. Det var kun meningen, at det skulle have været en kort pause...

Nå, men siden sidst har jeg...

... brugt uforholdsmæssigt meget tid på at surfe efter sutter på nettet! Damn you, Mam, for at anbefale udskiftning af sutter hver anden måned - når man så ikke har skiftet ud i halvandet år, får man lidt dårlig samvittighed! Derudover findes der pludselig en str. 16+ måneder - burde vi så skifte til dem, selv om Elvis er glad for sine 6+ måneder? Og hvorfor skal der lige være latterlig høj fragt på sutter? Ja - som man kan fornemme, så har jeg ikke bestilt nogle endnu - kun brugt tid og kræfter på det. Suk...

... klippet min søn i øret. Av i samvittigheden! Det var måske heller ikke smart at give sig selv en saks i hånden, når man egentlig har det skidt. Undskyld, min lille snubs. Heldigvis hjalp et Cars-plaster på armen lidt...

... fået Netflix til at køre på vores PS3 - yeah! No more Orange is the New Black på den lille computerskærm. Hvorfor det så lige har taget op imod et år at fikse, skal jeg ikke kunne svare på.

... været i et lille mini-tivoli med min familie og kørt i rutschebane med Elvis. Årh, det har jeg glædet mig til, lige siden jeg blev gravid! Det var sååå fedt. Jeg elsker at kunne gøre sådan noget med ham - og han var helt vild med det. Generelt ville han gerne prøve ALT, selv de ting, som hans far ikke turde. "Elvis gerne prøve den der!" Mors dreng, definitely!

... været ude at dykke! Sidste år fik jeg et prøvedyk i fødselsdagsgave, men det lykkedes os først at arrangere det i år. Det var SÅÅÅÅ fedt! Det vil jeg altså gerne prøve igen - næste gang med Hippien. :)

... fået mere grønt/blåt hår end lilla. Suk, det der med farvet hår er jeg altså ikke så god til at holde. Nå, men nu er en ny type farve bestilt hjem, og så håber jeg på, at jeg kan få det lilla igen.

... drukket alt for meget vin, set en masse Netflix, bandet over varmen i Paris og kysset en hel masse på min mand og min store, store dreng. Åhh, hvor jeg dog glæder mig til den sommerferie!

En karrusel med en gravko - det bliver ikke bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar