lørdag den 14. februar 2015

Succes!!

Elvis sover! Puttet i sin egen seng!! Sådan for første gang i en trilliard år (føles det som...).

Det tog stadig lige over en time at putte ham, og sandsynligheden for, at han rykker over til os i nattens løb, er stor. Meget stor. Men hey - han er puttet i sin egen seng. Lige nu er det ærligt talt alt, der betyder noget.

Som altid forsømmer jeg bloggen, men lige i aften er det sådan, det må være. Det er Valentine's Day og Hippien er ude og hente sushi. Bare til ham og mig. I morgen tager jeg til Rom med jobbet og så står den på New York på torsdag. Det bliver fantastisk.

Så nu - nu vil jeg åbne en flaske hvidvin og finde en god film (Hedwig and the Angry Inch - vi skal varme op til Broadway), og så vil jeg lade blog være blog og kramme med min mand.

Glædelig lørdag til alle!

2 kommentarer:

  1. Kæreste, Sødeste Caroline! Pyt med at han rykker over i jeres seng, det gør Tristan også hver nat - og jeg er holdt op med at undskylde for det, for ærlig talt, så elsker jeg at vågne til at min dejlige dreng krammer mig og vi putter og griner af fjollerier! Ikke fordi jeg tror du undskylder, men ville bare lige fortælle at andre har det som jer - indrømmet, så er vi forkælede med et barn der er ekstremt nem at putte, men han vil altid op i vores seng, og jeg giver lov - både for at give ham den tryghed han udtrykker, men også for at få lov at sove en hel nat uden forstyrrelser, da T kun sover igennem i vores seng... Og jeg er sikker på, at han nok skal komme ud af vores seng inden han bliver teenager ;)
    Hav en dejlig aften :)

    - Maj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den søde kommentar, Maj. Jeg er (dvs har lært at være) enig - samsovning er overordnet skønt, og der ER vitterlig ikke noget bedre end at vågne til putning. Men vores seng er for lille, så ingen sover rigtig godt, når vi ligger sammen, og derfor er jeg glad for, at han startede i sin egen seng i nat. I øvrigt blev han der hele natten og sov mere roligt end i lang tid - endnu mere succes!:)

      Slet