mandag den 19. januar 2015

Når arbejdet tager over

*Puf* Så har jeg igen lige været i en anden dimension og dermed fraværende fra denne... Sidste uge var om muligt endnu hårdere end den forrige, i hvert fald ud fra et arbejdsperspektiv. Over 60 timers arbejde, som enten gjorde, at jeg ikke så Snubsen vågen (situationen mandag til onsdag...) eller først lukkede computeren ved 2-tiden for lige at få lidt tid med bavianen i tidsrummet 19-21. Det var hårdt. Det var hjernedødt hårdt.

Men for nu at være helt ærlig, ikke? Da jeg kom hjem fredag eftermiddag, stokket op på succesoplevelser og en masse ros, så føltes det SÅ godt. Det var faktisk det værd. En uge, hvor jeg arbejde r**** ud af bukserne, men samtidig virkelig leverede og lærte vildt meget. Det var sgu cool - særligt da det var overstået. Og så var det fredag, og vi begyndte en fantastisk weekend med overskud på kærestefronten (gamenight og bobler til klokken alt for sent den ene aften, biftur og bar den anden), masser af snubsefjol og ikke mindst snubsekram og ren afslapning. Ahh, det ladede lige energidepoterne op igen.

Og nu er jeg her. I gang med en ny uge, som også bliver travl, men som forhåbentlig bliver lidt mere moderat i tidsforbruget, og som forhåbentlig overlader bare lidt tid andet. Det ville nu være rart.


En kæresteselfie fra vores første parisiske biografbesøg. Vi så sidste del af Hobbitten - med engelsk tale. Mega smart, bortset fra når der blev talt elvisk eller ork. Så var der kun liiiige de franske undertekster - ups! Sidst vi var i biffen var i øvrigt for at se den forrige Hobbit-film - hovsa...

Hov - og se mine fine øreringe fra Zarah Voigt! Julegave fra Hippien - de er fantastiske, men meget lidt børnevenlige, og derfor er de først kommet på nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar