mandag den 15. december 2014

December flyver af sted...

De seneste dage er fløjet af sted. Først med en travl, travl arbejdsuge i sidste uge; så med et skønt besøg af min mor hele weekenden, og nu er det mandag - Hippien er taget til Danmark for julen, og jeg har fire arbejdsdage tilbage, inden Snubsen og jeg følger efter. Og så er december gået! Det er jo helt vildt...

Det har været en måned, hvor...
  • ... jeg er blevet vækket om morgenen af, at Snubsen kommer kravlende og giver mig et stort kys på munden, med kysselyd og det hele.
  • ... jeg også er blevet vækket af, at Elvis satte sig på mit hovedet og pruttede. Tak, skat - så sødt af dig!
  • ... jeg om natten er vågnet let og har registreret, at jeg var fanget i den ultimative kærlighedssandwich med Hippien som stor ske, mig som mellem ske og Snubsen som lille ske. Ubeskriveligt.
  • ... jeg har købt færreste julegaver nogensinde pr. d. 15. december - og jeg aner ikke rigtig, hvornår jeg skal få rettet op på det. Hmmm...
  • ... jeg har indtaget mindst 16 østers - først til champagneaften hos en kollega, og så til frokost på julemarkedet i La Défense med min mor.
  • ... jeg har givet en person den mest arrige fuckfinger nogensinde - nemlig en af sigøjner-snyderne, der vil have ens underskrift og penge. På trods af, at jeg stod i en tydelig kamp med en modvillig Elvis om at få ham til at sove lur, simultant syngende, nussende og vippende klapvognen, kom hun over med en insisterende banken med sin kuglepen for at forstyrre mig. Årh, hvor blev jeg gal!
  • ... jeg har arbejdet alt for meget. Nu er det begyndt sådan rigtigt - nu er det virkelig svært at komme af sted inden 19. Yikes!
Men lige nu er jeg hjemme - Snubsen sover, og jeg skal til at netshoppe lidt julegaver, mens der er Love Actually i fjernsynet - med engelsk tale! Så går det altså lige.:)

Sidder lige på min motorcykel og kigger på dvd'er...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar