lørdag den 28. juni 2014

Tordenbaby har ordet - pt VII

Arj, hvor er det strengt! Det er over en uge siden, jeg havde fødselsdag, og alligevel har mor ikke ladet mig komme til computeren endnu. Jeg har forsøgt og forsøgt, men hver gang jeg når hen til den og trykker på tastaturet, flytter hun den. Det kan hun altså ikke være bekendt!

Jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag. Faktisk en hel weekend. Farmor var her i maaange dage, og det var herligt. Vi legede og legede, og jeg fik gaver og flere besøg. Selv om jeg altid bliver lidt forvirret først, når der kommer nye mennesker, så elsker jeg besøg. Der er så mange at vinke til.

Der blev sunget fødselsdagssang for mig tre gange - først i vuggestuen, så derhjemme og så om søndagen til min fest. Så til sidst kunne jeg godt rækkefølgen på instrumenterne. Det var tromme, guitar og klap. Klap er sejt!

Jeg har fået nogle nye yndlingslege. Jeg tonser rundt med gåvognen, og jeg kan faktisk få ret meget fart på. Det er mega sjovt. Ellers har jeg lært, at klodser ikke kun er sådan nogle, som man kan vælte. Man kan også stable dem! Højt! Nogle gange vælter mine tårne, men så bygger jeg dem bare igen. Jeg har også sådan en fin kasse, hvor man kan putte ting ned i huller. Den bedste klods er den runde, den kommer nemmest ned. Men iiih, det er svært at få den ud igen. Min hånd kan godt komme ned i hullet efter den, men når jeg så tager fat om klodsen, så kan jeg ikke få hånden op igen. Øv, hvor det driller. Heldigvis gider mor godt sidde og lege sammen med mig, og så kan hun hjælpe.

I går var jeg på hospitalet. Det var en meget mærkelig dag, som mor vist har skrevet mere om. Men hun glemte altså at nævne, at de havde seje billeder af fiskene fra Find Nemo malet på væggen. Det var ellers det vigtigste! Så da jeg vågnede efter min lange lur, fik jeg sygeplejersken til at tage mig op og over til dem, og så snakkede vi ellers med fisk i lang tid. Det var helt hyggeligt.

I næste uge går jeg på sommerferie, og så skal jeg på camping med mor og far og sove i telt. Gad vide, hvad det er for noget?

Kan I have det godt - hej hej!

//Tordenbaby, som altså ikke gider hedde baby mere!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar