søndag den 29. juni 2014

Årets festival forude

Det var egentlig min plan i år, at jeg ville have været på Sweden Rock Festival - min yndlingsfestival over alle festivaler. Men så kom Paris-planerne i vejen, og jeg kunne slet ikke overskue, at jeg skulle forlade mand og barn i fire-fem dage oven på hele det cirkus for at tage helt til Sverige, hvor det ikke er helt så nemt at komme hjem fra - for at se tyve bands, hvoraf kun ét ville være for første gang. (Der er ikke så stor variation i programmet på SRF...) Så jeg droppede det, og i stedet drog vi i sommerhus i Jylland med min far og hans kone. Virkelig god plan, som jeg ikke fortrød et øjeblik - slet ikke, da togstrejken i Sverige gjorde det faktisk nærmest umuligt at komme til og fra festivalen!

Men nu er det Roskilde-tid! Vi har fordelt goderne lidt, så Hippien har billet til hele ugen og tager nok derud allerede i et par af opvarmningsdagene, mens jeg kun har billet til torsdag. Det er også helt okay - jeg skal se Stones og være alene med min kæreste heeeele dagen. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig.

Solskin (ser det ud til, hurra!), kolde fadøl, sjove drinks, min Hippie i hånden, god mad, sær og fremmed musik, god og velkendt musik, overraskelser, fjol, forhåbentlig en god festivalbrandert og bare en masse kærlighed - alt imens Snubsen er sammen med sin bedste ven, farmor. Der er vist ingen, der klager her.:)

Lidt billeder fra min to seneste festivaler. Jeg har været der sådan lidt on-off siden 1999:

 2010

 2010

 2012

 2012

 2012

 2012

2012 - til The Cure

Ingen kommentarer:

Send en kommentar