fredag den 23. februar 2018

Dagens ups #27

Det er en af de dage, hvor jeg nærmest føler, jeg skal byen rundt. Eller nej - hvor jeg skal byen rundt.

Afsted hjemmefra på Nørrebro. På arbejde på Islands Brygge. Afhente Elvis på Vesterbro. Øjenlæge i Kbh K. Tilbage med Elvis til Vesterbro. Tilbage på arbejde på Islands Brygge. Til Sydhavnen og afregne med maler. Til Vesterbro og hente Elvis. Hjem til Nørrebro.

Det giver ikke mening med offentlig transport - i hvert fald ikke, hvis jeg også skal nå at arbejde lidt ind imellem.

Så jeg tog vores Københavner bil aka Christianiacyklen i morges og cyklede på arbejde. Med et gear, der var frosset fast i 2. gear........

Nogle gange gad jeg altså godt have en bil!


1 kommentar:

  1. Fastfrosne gear er aldrig en fest - sket ikke, når planen er for så lang en tur. Gid man kunne få den anti-frys-spray til cykler :D

    SvarSlet