tirsdag den 6. marts 2018

Nedtælling til flytning

Det er nogle pressede dage. Vi flytter på fredag, så den står på flytterod all over. Køkkenet er tomt bortset fra kaffemaskinen, salt og peber til at spice vores takeaway op med - og så selvfølgelig Nutella-glasset. Elvis bliver nok lidt forkælet på morgenmadsfronten for tiden... Til gengæld begynder det meste af hans legetøj at være pakket ned, så jeg tænker vi er ude i noget kompromis.

Det bliver SÅ godt at komme på plads! Altså, forstå mig ret - det er faktisk helt hyggeligt at gå og pakke ned. I går smed Hippien og jeg Oscars på fjernsynet, åbnede et par øl og pakkede løs i et par timer. Jeg fandt endda glemte chokoladefrøer i skabet! Hvornår sker det ellers? Men her er godt trængt, og kampen om pladsen kommer snart til at stå mellem kasserne og os. Så den helt store omgang bliver nok først torsdag aften/nat.

Jeg glæder mig simpelthen sådan til at flytte ind. Det virker så surrealistisk, at jeg kun har været der i 10 minutter af tre omgange, og næste gang står jeg der så med alle mine ting. Min svigermor har været der en del mere end mig, da hun brugte det meste af sidste uge på at male paneler og gøre rent derude. En ubeskrivelig hjælp. Hun er også ret vild med lejligheden, så det er vist et godt tegn.

Så flytning på fredag. Ny seng og nye spisebordstole i starten af april. Indretning, tilpasning og tilvænning. Det bliver godt. Jeg kan mærke det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar