mandag den 19. februar 2018

Så fik vi nøglerne

I går var Hippien ude i vores nye lejlighed og fik nøglerne - og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke kriblede i mig for at være med. Ååhh, jeg vil i gang! Men lige nu er Elvis og jeg hos morfar i Jylland, så jeg må nøjes med at indrette i mit hoved og på nettet.

Der er pludselig mange ting, der skal tages stilling til. Hvilken type madras skal Elvis have? Hvad skal vi gøre med stigen op til hans (alt for høje) nye seng? Hvor finder man et pænt, rundt køkkenbord, som ikke koster en formue når nu det bare er til køkkenet?

Første skridt bliver at få malet. Men hvilken farve? I hvilke rum? Elvis vil gerne have malet regnbuefarvet på sit værelse - det kan vi vist godt blive enige om ikke sker. Ellers skal det være en gul væg - men hvilken nuance gul er til at holde ud?

Og så er der det der med flytningen. Vi skal have flyttefirma på, tjek. Men hvilket? Dem, der var ude og se lejligheden og virkede super kompetente - men dyre? Eller et af de mere ukendte, som har givet en meget billigere pris over nettet?

Pyh, altså. Der er meget... Men det er godt. Det bliver SÅ godt at komme på plads i det nye hjem. I det nye liv. Det går bare aaaalt for langsomt, når man sidder og kigger ud på snevejret i Jylland.

Gode tips og tricks modtages gerne. Jeg har jo prøvet at flytte en del gange før, men jeg kan godt mærke, at det føles mere seriøst denne gang sådan ift. tidshorisont. Vi skal faktisk blive der, så jeg gider godt gennemtænke det hele lidt mere. Og så føles det lidt som bar bund igen. Så ja - jeg er åben for gode ideer. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar