fredag den 3. februar 2017

I øvrigt #16

... er jeg stadig syg og dermed stadig hjemme. Jeg er dog nået så langt, at jeg har ryddet sovesofaen fra seng til sofa i dag, så der er fremgang.

... var selvsamme sovesofa selvfølgelig semi-defekt, da vi endelig modtog den. Den sidder ikke korrekt sammen nu - men den sidder sammen, og den er der, og jeg sover fantastisk hver nat. Bortset fra den stoppede næse, altså.

... har jeg lige fundet en besked i min skjulte Facebook-indbakke fra d. 25. december, hvor der står: "Si je paie pour lecher tes chaussures, ca pourrait te tenter?" Altså et tilbud om at betale for at slikke mine sko. På fransk. De er stadig skøre, de franskmænd!

... er jeg, apropos skøre franskmænd, faktisk lidt nervøs for, at det her er min skyld. Hippien og jeg spiste der nemlig i november (super lækkert at tænke på, når man så læser artiklen...), og jeg tog et par billeder af udsmykningen og sendte til min meget Asterix-glade franske kollega. En kollega, som også var sådan en meget regelret nørdetype. Så altså, han kunne godt have sendt mine billeder videre til en eller anden instans...

... har jeg et meget problematisk forhold til interiøret på mit arbejde. Dels sparker jeg til skraldespandene mindst tre gange dagligt (den ene gang så voldsomt, at den fløj gennem lokalet og mit skinneben blev blåt), og dels er jeg allerede én gang gået ind i en glasdør, som altså ikke plejer at være lukket. En anden gang undgik jeg lige akkurat, fordi en anden åbnede døren foran mig. Det ender galt en dag...

... faldt jeg lige over en note, jeg har lavet i min telefon om den gang, Hippien vækkede mig med et sæt ved at tale i søvne. Eller, han råbte faktisk "Så siger det eeeen, tooo, baaargh!". Hold nu kæft, det var sjovt.

... har jeg fået Hippien med på SKAM-bølgen. Det tog ret meget overtalelse, men jeg VIDSTE, at det kunne lade sig gøre. Vi er lige gået i gang med tredje sæson.

... skal jeg forresten nok tilbringe en del af det her år i Norge med arbejdet. Kan man så trække tiden brugt på SKAM ud som studietid? For det har godt nok hjulpet på mit norske sprog!

... glæder jeg mig som en gal til i aften - Disney Sjov og X Factor! Ja, vi er blevet til Familien Danmark...

Weekend - og tid til det her! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar