fredag den 16. december 2016

Så sker det...

Jeg sidder lige nu på vores bistrot med en fadøl, mens to flyttemænd er i gang med at pakke vores hjem ned. Nu er det nu! Flytningen er i gang.

Det har været kaos. Vi stod tidligt op torsdag, fordi de måske ville komme allerede der. Det gjorde de så ikke. Så kom jeg hjem fra sidste arbejdsdag og julefest i går, fordi vi lige skulle last-minute sælge nogle møbler - og så blev Elvis syg. Hans langvarige forkølelse blev pludselig til ondt i halsen og ondt i ørerne - sikkert kombineret med en del stress. Anyways, det førte til en nat med en masse gråd og en lille gut (og mig!) som først sov rigtigt kl halv fire. Klokken syv ringede uret. Gah!

Nå, men vi er i gang. Vi er der næsten. På trods af forsinkelser - og fire politimænd, som troppede op for at fortælle os, at flyttebilen ikke måtte parkere på fortovet. De var dog søde og hjalp os med at finde en officiel "Livraison"-plads, og ventede endda et kvarter, da der lige var en anden bil, der lige skulle flytte sig. Effektivt, nej - men de var mega flinke. Det var faktisk en god oplevelse, utroligt nok.

Copenhagen dreaming - jeg glæder mig seriøst! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar