mandag den 19. december 2016

På dansk jord

Så er vi i Danmark. To stay. Vi er hjemme hos min svoger - Hippien ser nyheder og Elvis sover på sofaen. Jeg joiner ham nok snart.

Som et eller andet sted forventet er det hele gået lidt i fisk i dag. Grundet sygdom kom der ingen og synede vores lejlighed ud i morges, så jeg måtte bare smide nøglerne i en postkasse og gå - og på den mere kritiske front er vores flyttelæs blevet forsinket i London. Som frygtet. Så det kommer ikke i morgen som planlagt.

Det skal nok gå. Vi har også onsdag at løbe på, før vi skal til Jylland. Men det koster lige lidt rokering af møder, en ekstra overnatning på sofaen og en del ekstra stress, da vi så ikke når at pakke det mindste ud inden afrejse. Vi skal altså have fundet vores tøj frem - vi kører alle tre på sidste rene sæt. Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg gør i morgen, hvor jeg skal spise frokost med min kommende chef...

Nå, men det går jo nok alt sammen. Nu er vi her jo, og det er næsten jul. It's all good...


2 kommentarer:

  1. Butikkerne åbner jo kl 10 :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kom faktisk lige i tanke om, at jeg har en pakke fra Boozt med tøj til mig liggende til afhentning. Perfect timing!

    SvarSlet