mandag den 20. januar 2014

Så er det i gang...

Det er de små ting, der gør det, ikke? At gå ind af den forreste dør i bussen og faktisk vise billet. At opdage for sent, at stoppestedet ved Hovedbanegården er afspærret igen-igen. At tage de høje hæle på på arbejde. Ja, at tage på arbejde!

Jeg er startet igen, og det er okay. Det var hyggeligt at se mine kolleger igen. Jeg skal lige ind i det hele igen, men det skal nok gå.

Planerne om at ligne en million blev dog forpurret af en meget forvirret baby oven på store-rejsedag i går (vi har nemlig været på en skøøøøøn ferie den sidste uge!) med manglende lure og uregelmæssige måltider til følge. Han var vågen mange gange i nat, og da mit vækkeur ringede, lå han og sov ved siden af mig. Så det blev noget med at tage det første, det bedste og mest stille, skabet kunne spytte ud, på. Mja, der er lige nogle nye rutiner, der skal på plads... Tøjet til i morgen er allerede lagt frem på spisebordet.:)

Det er så hverdagen fra nu af, og det skal nok blive godt. Men nøjs, hvor jeg savnede de her to skønne mænd hele dagen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar