fredag den 20. december 2013

En gave fra mig til mig

Jeg har godt nok stadig shoppestop (og jeg har overholdt det i et par måneder nu!), men nogle gange kommer der bare et tilbud, der er for godt til at sige nej til.

Siden jeg har været på barsel, er jeg blevet mere og mere hooked på at opdatere vores hjem med lækre kvalitetsting. Jeg tror, det har noget at gøre med, at jeg for en gang skyld har været hjemme og har haft tid til at nyde det. Derfor kunne jeg heller ikke dy mig, da en veninde satte en KÆMPE samling Blå Mega Riflet fra Royal Copenhagen til salg. Helt nye ting til en meget fordelagtig pris.

Der var selvfølgelig rift om det, og nogle ting var desværre lovet til anden retning, men jeg fik da hapset fire termokrus, seks kagetallerkener, en termoskål og et firkantet fad mage til det, jeg har i sort. Yay!


Nu må jeg så nok indse, at min samling er mere blå end sort - de to små fade i sort tæller ikke så meget længere. Men pyt - man kan vel sagtens mixe.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar