søndag den 22. december 2013

Dagens ups no. V

Forleden tabte jeg for anden gang mit buskort (erhvervskort gældende helt til juli - altså dyyyyyyrt!) ud af lommen, fordi jeg lige skulle have telefonen op. Første gang var der nogle flinke mennesker, der fandt det og fik kontaktet mig, uden jeg overhovedet havde opdaget, at det var væk. Anden gang fløj jeg tilbage og ledte og ledte, men nej. Væk, væk, væk.

Man skulle tro, at jeg så endelig havde lært min lektie. En dyr lektie.

I dag lavede jeg så samme stunt med mit dankort.

Vi stopper bare her, ikke?.....




(Det skal så lige siges, at jeg faktisk senere i dag fandt mit buskort i postkassen! Hurra for flinke mennesker! Dankortet er spærret, buskortet er nu placeret i tasken og lektien er lært. Punktum.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar