torsdag den 5. august 2021

Baden-Baden baby

Ja, det er Indie. Lige som Elvis var som baby, så har Indie lige været med min mor og mig i Baden-Baden. Det er ellers en børnefri tur - bortset fra når man stadig bliver ammet. Og det var så hyggeligt! Elvis var kun tre måneder, da vi var af sted, så Indie var selvfølgelig markant mere på og charmerede alle og enhver.

Vi kørte derned i min mors bil med en overnatning i hendes hus i Kappeln den første dag. Det var dog stadig 830 km på én dag bagefter, fra Kappeln til Baden-Baden, men det gik så godt! Indie er virkelig god til at køre bil, på trods af at det ikke er noget, vi gør meget. (Det var også derfor, at jeg vurderede det til at være ok med mange timer i autostol, for det sker så godt som aldrig ellers).

På turen derned stod vi op kl fem og kørte inden trafikken blev tæt. Dermed fik vi også et par timer af Indies nattesøvn klemt med ind. Men det blev stadig 10 timer i alt med gode pauser til spisning, skiltning og på-ryg-ligning lagt ind. Havregrød kan sagtens spises på en rasteplads! På turen hjem kom vi senere af sted og ramte også noget stau, så der tog det 12 timer. Men stadig ingen brok fra Pipsen.

Det var i det hele taget en fantastisk og tiltrængt tur. Ingen spa (fordi baby…), men ansigtsbehandlingm rygmassage, god mad, baby-bonding for mormor, første løbetur siden fødslen og shopping. Jeg købte bl.a. en fantastisk vinterfrakke og en lækker blazer i Escada - begge sat ned med 80%! Så kan det der partnerjob bare komme an om en måned.

Jeg glæder mig til næste år at være af sted igen uden baby, men jeg må sige, at Indie er bestået som rejsebaby. Mere af det, tak!
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar