onsdag den 28. marts 2018

I øvrigt #18

... har vi nu boet i den nye lejlighed i små tre uger, og Nørrebro-lejligheden fremstår allerede som en vag drøm. Tænk, at vi levede på så lidt plads i et helt år.

... havde vi boet her i 16 dage, da den første naboklage kom for støj. Suk, det bliver vist opad bakke - Elvis hoppede bare lidt rundt, mens jeg lagde vasketøj sammen en søndag eftermiddag!

... fylder sådan en klage irriterende meget for mig, da jeg aldrig har fået én før i alle min år i lejlighed på hhv. Nørrebro, Vesterbro og i Paris. Det smitter også af på Elvis, som i går sagde "Mor, hvis der kommer nogen og siger, at vi larmer for meget, så må du bare sige, at jeg ikke gør det med vilje!"

... er jeg hjemme med Elvis i de her tre dage, da børnehaven er lukket. Mandag var han med på kontoret, mens planen har været at hygge og arbejde hjemme tirsdag og onsdag. I dag har de så lukket for strømmen. Hele dagen. Suk.

... venter vi på, at IKEA leverer vores nye skab i dag, så vi kan ikke engang lave om på planerne. Mere suk.

... er jeg helt vild med de tanker og spørgsmål, der rumsterer i Elvis' hoved for siden. I går alene bød på spørgsmål som "Mor, tror du på Gud?", "Hvorfor skal voksne egentlig i seng senere end børn?" og "Hvorfor er mit billede egentlig inde i spejlet?".

... har Hippiens butik nu været åben i et år. Det har været hårdt, men godt, og jeg er hammer stolt af ham.

... tager vi til Paris i morgen, og det bliver så godt!

Sådan overlever man seks timer på mors arbejde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar