lørdag den 3. juni 2017

Back from the dead

1,5 måned. Så lang tid skulle der gå, før jeg dels var kommet igennem den tidskonsumerende arbejdsopgave og dels fik kommet ovenpå og fik bygget et overskud op igen. Men nu er jeg her. Vi lever stadig, og vi har det godt. Det var bare lige markant vigtigere at bygge reserverne på familiefronten og det generelle socialliv op igen end at blogge.

I dag har været en af de anderledes dage. I går havde jeg egentlig foreslået Elvis, at vi skulle tage i zoologisk have og kigge på løveunger, men så var der lige en sommerfest i børnehaven om aftenen. Hvor jeg faldt over en gris.

Den lader vi lige stå et øjeblik.

Ja. Jeg faldt over en gris. En stor trægris, som står midt på legepladsen, og som jeg altså overhovedet ikke så (tak for det, øjne...) og derfor faldt head first over. Paptallerkener, spaghetti og mig selv i en herlig pærevælling i luften. Det har været ømt. Så kender alle mig da vist også i den børnehave...

Komisk scenarie til side, så var det virkelig ikke så fedt. Jeg slog mig. Ret meget. Eller i første omgang sagde jeg til alle, at jeg faktisk havde det helt fint. Jeg forsøgte vist (forgæves) at redde noget stolthed. Men jeg tog fra med hænderne og slog dem begge ret vildt. Det gik rimelig hurtigt op for mig, da jeg pludselig hverken
kunne bære en jakke, skubbe en gynge eller på nogen måde cykle hjem med den venstre hånd. Fuck mig.

Det var på ingen måde bedre i morges, så Elvis og jeg måtte en tur på skadestuen. Tre timer og et utal af røntgenbilleder senere var konklusionen, at der heldigvis ikke er noget brækket, men jeg er godt forslået og blev pakket ind i støttebind. I takt med, at smerterne i håndleddene også så småt er begyndt at aftage, kan jeg til gengæld mærke, hvor ondt resten af min krop gør. På en skala fra hård styrketræning til tæv ligger jeg vist et sted i midten (vil jeg tro - har thank god aldrig prøvet det sidste).

Så nu er opvask opvask. Tøjvask tøjvask. Jeg sidder her og har tænkt mig at slappe af. Hippie to the rescue! Jeg skal jo være fit for fight til Aerosmith på mandag.

Den Gule Hulk var også med til fest...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar