tirsdag den 2. februar 2016

Dagens ups: Da jeg kaldte min chef for baby...

Søndag aften kom vi endelig hjem efter en lang rejsedag oven på en super ferie - sygdom til trods! 10 ud af 11 blev ramt - jeg var den heldige til at gå fri!

Heldigt var det, for kl fem mandag morgen ringede mit vækkeur og så skulle jeg til Schweiz. Først en dag med besøg på kontoret i Schweiz og så en dag med workshop. Det var mildest talt hårdt at tage af sted, men turen har været super. Workshoppen foregik på toppen af Zürich, så jeg havde den smukkeste udsigt fra mit værelse - og jeg fik lov at sove fra 23 til 8! Total luksus...

I dag på vejen hjem blev jeg så mindet om det mest pinlige, man kunne gøre i skoletiden - komme til at kalde sin lærer for mor! Jeg prøvede at hjælpe min chef med at købe togbilletter, da jeg snublede lidt i ordene og fik sagt "I think you need to put in your card, baby"...

Ja, jeg mente "maybe" og nej, min chef lod det ikke passere... "Baby? Hmm? I have a feeling we are getting very close"...

Der skal meget til for at hyle mig ud af den, men det skete alligevel her. Det passer altså ikke lige med det franske hierarki!

Schweiz = chokolade!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar