mandag den 19. oktober 2015

For at være ærlig...

... så gider jeg ikke rigtig mere. Bloggen altså. Jeg er fed up med at sidde foran en skærm dagen lang, og det sidste jeg har lyst til når jeg endelig er hjemme er at sidde mere foran en skærm. Jeg er kommet over det punkt, hvor bloggen var et stressmoment, fordi jeg aldrig opdaterede. I stedet har jeg accepteret, at jeg ikke gider.

Jeg kommer sikkert til at fortryde, at jeg ikke skriver mere om vores tid i Paris. Sådan en gang i fremtiden. Men sådan må det være - lige nu er overskuddet og behovet der bare ikke. I stedet er jeg begyndt at lave manuelle notater i en fin lille notesbog, og det er altså meget hyggeligere! I hvert fald for nu.

Så ja. Der går lige pausefisk i den herinde. Forhåbentlig vender jeg tilbage på sigt med ny lyst og energi. Indtil da så følg endelig med på Instagram - min profil er godt nok sat til privat, men jeg godkender alle, som ikke er robotter. :) Der er et link derovre til højre ---->


Ingen kommentarer:

Send en kommentar