søndag den 9. februar 2014

Mine to mænd

Nu er jeg lige ærlig, ikke?

Når den ene ligger og sover så tungt, at han ikke kan vækkes, og samtidig snorker sindssygt højt og fylder hele sengen, og den anden bare IKKE vil sove og klokken er to om natten. Så kan jeg godt komme til at kalde dem begge nogle rigtig grimme ting. (Den mindste bliver dog efterfølgende krammet lidt ekstra, for så får jeg dårlig samvittighed.)

I nat fik jeg lov til at være vågen fra kl. et til halv fire. Og ja. Så var den ene altså en lortebaby og den anden en kraftidiot. Gæt selv, hvem der var hvem...

Nu sover de begge to i øvrigt, mens jeg prøver at tage mig sammen til at gøre rent.

Ahh, livet. Det er nu man skal huske, at det er godt, ikke? Og så lige tage en ekstra kop kaffe...

Det er det her, det handler om. Det er det jo. Også når man egentlig synes, det burde handle om søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar