mandag den 6. august 2018

En stille weekend

Det har vist været en af de mest ligegyldige, og samtidig dejligste weekender i lang tid. Ingen synderlige planer, ingen store events, men bare hygge.

I weekenden har jeg

  • både fredag og lørdag aften betragtet et styks sovende Hippie fra kl. 21 og et styks sovende dreng fra kl. 22. Sådan kan man vel også få alenetid? #træthippie
  • siddet på en café og drukket cider med min mand, fordi vi ikke måtte hente Elvis for tidligt fra legeaftale! #stordreng
  • fået en god bunke ømme muskler, fordi samme cafébesøg bød på et fald ned i en (for mig) usynlig trappeskakt. Av! Og ja, det var altså før jeg nærmest overhovedet havde smagt på den der cider... #blindmor
  • læst utroligt mange bøger med Elvis. I særdeleshed om egyptiske og nordiske guder - hvor er det fedt, at han er begyndt at få den slags interesser! Og genialt at tilbuddet om at læse bog med mor stadig kan hive ham væk fra ipad'en... #sejdreng
  • badet og fanget fisk med Elvis - og kommet til undsætning, da han tabte sin spand ud i Københavns kanal. Han var sikker på, at den var tabt for evigt og var helt opløst i gråd. #lilledreng
  • prøvet at nyde, at en defekt vaskemaskine også betyder, at man ikke skal bruge tid på at vaske tøj... #bunkernevokser
Nu er det mandag, arbejdsdagen er slut og jeg vil hente Elvis og tage ham med på brombærjagt! Hej hej...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar